Jongensgezinnen in de media

Jongensgezinnen: ik vind het heerlijk om er over te lezen. Zo af en toe duiken ze op. Ik zet er hier een paar neer, misschien inspireert het jou ook wel...
Ze zijn misschien niet allemaal van recente datum, maar dat mag de pret niet drukken!




Eigenlijk vind ik het ook leuk om te lezen over grote gezinnen. Sommige mensen vinden vier kinderen al veel, zelf vind ik dat behoorlijk overdreven. Maar wat blijkt?
Gezinnen met minimaal vier kinderen zijn het gelukkigst!

Kijk, dat is leuk om te weten ;-)

Tja, en deze opmerkingen zijn voor mij  heel herkenbaar: bij mijn vierde jongen (ik supertrots op mijn knul) waren de opmerkingen heel vaak in de trant van: Gefeliciteerd, wel jammer dat het weer een jongen is .... Grr, ik werd er zo verdrietig van. Ik had steeds het gevoel mijn mannetje te moeten beschermen. Had ik een vijfde gekregen, dan had het voor mij weer net zo goed een jochie mogen zijn. Heerlijk die knullen!

Reacties